top of page

verder uitwerken concept

Na het bezoekje aan de GGMD wist ik wat ze het fijnste vonden van de concepten, en kon ik het concept dus verder uitwerken. Omdat ze het fijn vonden om de vormen te voelen wanneer het een gat ging ik daar dus ook op verder. Het probleem was wel dat ik dan 44 van die onderdelen moest printen wat niet te doen zou zijn. Ik ging dus opzoek naar andere fabricage mogelijkheden.

Ik had maar steeds het idee dat ik het makkelijker kon maken. dus ging ik opzoek gaan naar andere vormen.

Ik had dus een platte cirkel gekozen, die is klein en is met de lazer snel te maken.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page